Konektivita O2 je pres 50Gbit Re: Internet outuu

Navrh A P navrhpcb@centrum.cz
Středa Leden 21 09:52:15 CET 2009

Z verejnych zdroju plyne:

- Žižkov - NIX1-acc1 ... 2x 10Gb + 1Gbit (Eurotel O2)
- Sitel -- NIX4-acc1 ... 2x 10Gb + 1Gbit (Eurotel O2)
Zdroj: nix.cz

To je sumasumarum 40 Gbit narodni konektivity O2 pro pevne a 2Gbit pro mobilni (CDMA, UMTS) Internety :-)

A ze ma asi O2 nejlepsi sit ze vsech ceskych (zrejme za statni penize z dob SPT) je asi jasne :-)

Zahranicni konektivitu si tipnu od pasu celkove na 10-15 Gbit

Z jakeho zdroje cerpate pri tvrzeni: "Kyslíci údajně uvádí agregaci pro každý tarif zvlášť"?

ps: traffic nezverejnuji (jen eurotel) a podivejte se, kdo generuje nejvetsi traffic z ostatnich... Cesnet to neni.

ps2: z verejnych zdroju (wholesale.cz) rovnez plyne topologie site a to, ze od 2oo3 poskytuji alternativcum kolokaci (13 mist v kazdem kraji), to je ustredna HOST. Ustredna RSU - ty O2 prodal nejake firme, nedavno kdyz jsem hledal ustrednu, narazil jsem v nahlizeni do KN prave na probihajici prevody.

Chci se zeptat nekoho znaleho, v tech RSU ustrednach (ze kterych vede metalika do domacnosti), tam nejsou DSLAMy? Protoze podle vseho, tam alternativci nemaji pristup. HOST a RSU jsou propojeny optikou, to je jasne.