Internet outuu JEDEEEEE (screen rychlosti)

Navrh A P navrhpcb@centrum.cz
Středa Leden 21 09:23:16 CET 2009

Jasne, na internet staci 33.6 Kbit :-) Take jsem pres to tahal CD, uz nevim zda to slo 3 dny, ale stahlo se :-D ))

Myslim ze prirozeny vyvoj se zastavit neda, akorat ze konec na pro ADSL je 24Mbit (48Mbit ADSL2++ nebo VDSL se asi nerozsiri ve vetsim meritku a sahat do supliku pro DVD si rychle odvyknete s rychlym netem)