jake cidlo?

Ondřej Janovský ondrej.janovsky@alarex.cz
Úterý Leden 20 22:43:30 CET 2009

No ke mne se dostavaji informace z druhe ruky .... cituji: no prej to
praska vzdy v horni polovine, ta kde jde voda na hranici 100stupnu z
externiho okruhu, spodek ma pak kolem 50stupnu dle vnitrniho okruhu. kyz
to prdne tak z toho tryska vod a znacna cast se hned meni na paru...

Takze vlhkostni cidlo a teplotni a kdyz to udela prudkou zmenu, udelam
SMS bengal :D

Oja