Internet outuu - WiFi je lepsi?

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Úterý Leden 20 21:50:04 CET 2009

RV tu psal, že má 1Gbps......  pokud má to štěstí a bydlí v lokalitě kde
"tečou" něčí  nějaké páteřní systémy, proč ne...
Dokonce to může být mnohem levnější, než koupit  100Mbit do nějaké
vesnice v "Horní - dolní u Tymákova"

Jinak těch 12Gbps  by opravdu nestačilo :-)
V podstatě každý D-slam je připojen  jedním Gigabit Ethernetem. Pravda,
někdy je jich i víc za sebou,  ( 1GE in a druhý  GE out) ale zpravidla
ten poslední je ten,  na kterém visí 10 lidí v té "nejzapadlejší a
nejvzdálenější vesničce"