Suunto Memory Belt

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Úterý Leden 20 21:14:28 CET 2009

Ja hledam nejake zkusenosti po diskuzich a nanarazil jsem na to, ze by
se o tom nekdo bavil. Obcas nekdo zkousi klasicky hrudni pas s hodinkama
  a tam je to stridave - nekdo pise ze mu to funguje nekdo ne a nekdo ze
je treba hodne utahnout. Tam je ale problem asi spis prenosem na 2.4GHz
ve vode.

Snad to bude fungovat dobre (ted jim jeste pisu mail co treba plavani v
slane vode) - kdyz je clovek zpoceny tak to defacto take je jak kdyby
byl cely mokry.

Radek Vicek