Internet outuu - WiFi je lepsi?

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Úterý Leden 20 20:44:28 CET 2009

Ing. Libor Konečný napsal(a):

>I kdyz nesleduji tuto diskusi, zaujalo me  tvrzeni, ze O2 zrusil  FUP,
>to neni pravda, to mi pripomina jednu pohadku (oblecena/neoblecena)
>Maji tam klauzuli, ze v nekterych pripadech FUP bude

To jste spatne cetl, o FUP tam nic takoveho neni, mozna  qos  :-)

>, tzn, aby na tom
>lidi nepripojovali dale dalsi lidi ;-)  Takze takovy ....smus, nekomu
>ano a nekomu ne, jak uzna technik za vhodne ;-)

tak to urcite neni. Existuji urcite algoritmy, ktere balancuji
konektivitu tak, aby byl uprednostnen  "dulezitejsi" provoz.
Pod pojmem "dulezitejsi" si predstavte co chcete , pod pojmem mene
dulezity treba p2p, atd... :-)

>I WiFi poskytovatel muze dat vice klientu, ktery na netu nebude nic
>delat , ze ;-)  pohromou jsou  a byli stahovaci ,navic pochybuji, ze ma
>O2 tolik kapacity aby to uzivil.

... nepochybujte.  Je temer jiste, ze  kapacita site  O2 je velmi slusna
a verte tomu, ze zatim dostacujici s velkou rezervou.
Horsi je to na "posledni  mili ", kde na delsich metalickych linkach je
proste problem s vyssimi rychlostmi.

> Vzdy totiz mel v nabidce sluzbu, ktera
>vyrazne prevysovala jeho realne moznosti ;-)

Zajimalo by me, jak nekdo muze odhadnout neci realne moznosti. Na
zaklade domnenek? Nebo to mate podlozene?