Internet outuu JEDEEEEE (screen rychlosti)

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Úterý Leden 20 17:47:22 CET 2009

Ta poslední rychlost je sice fajn, ale k čemu? Už na tom 20Mbit od Netboxu
velice často narážím na problém s rychlostí protistrany. Takže sice budu mít
superrychlou linku, ale nebudu mít odkud takto rychle tahat.