Internet outuu JEDEEEEE (screen rychlosti)

Tomáš Vymětal vymetalt@gmail.com
Úterý Leden 20 17:22:14 CET 2009

Ono je to připojení dost individuální ... konkrétně v tom linku je
uvedena dost nízká stabilita a celkem vysoký pingy. Mě třeba na wifině
jede stabilně http://rychlost.cz/rs/200902103605.png . Jel jsem na sítu
a tam bývaly problémy hlavně při sněžení (sníh se lepil na anténu), teď
mám venkovní AP s integrovanou anténou a letošní zimu jsem prožil bez
problémů. Mezi svátky dokonce probíhal test bez limitu (teď je to
1/1Mbit), tak se ukázaly hranice
http://rychlost.cz/rs/2009008195-cec90449b2.png . Ideální net ale podle
mě vypadá nějak tak ;)
http://rychlost.cz/sys/result/158.194.92.56/1188137865/c42eaa0d32/

Já třeba vítám hlavně stabilitu - občas na nějaké to zahrání. Rychlost
není na prvním místě (i když mě občas točí, když potřebuju něco
objemnějšího a čekám půl dne) a důležitý je především feedback od ISP.
Tomu svému zavolám - prověří, propingá a případně opraví. O kyslíkovic
podpoře kolují na netu legendy.

T.V.