Internet outuu

aze azehw@volny.cz
Úterý Leden 20 12:58:24 CET 2009

Co tedy do vzdálených prd..i, pane Kubáte? Představte si, tam taky žijí
lidé, stejně jako v těch velkých :(
AZE

----- Original Message -----
From: "Kubat Tomas" <tomas_k@comap.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, January 20, 2009 12:50 PM
Subject: RE: Internet outuu

a adsl do vzdalenejch prd..i, tedy pidi vesnic, kde je to daleko od ustredny
taky neeee :-(.
adsl jede jen tam kde to bylo "zadarmo" v ramci pevny linky, ktere tady
vlastnil monopol telecomu.
vymenit kabel, nebo natahnout novej, zaridit aby neco chodilo, to je teprve
zabava :-(.
takze bych tady tu agitaci za o2 nijak neprecenoval ....
tomik.