OT mrsenie mena, was: Plazmy

Richard Kaliciak hw.kaliciak@stonline.sk
Úterý Leden 20 10:57:45 CET 2009

Dobry den,

aj ja pridam jeden.
Na skole bol okrem mna aj Králíček a Valíček, o rok starsi. A kedze je
to velmi podobne, tak mi meno pisali ako Kraliciak alebo Kalicek.

Na Slovensku mi bezne zvyknu dopisovat n pred č. V Nemecku s tym
problemy nemam. Stalo sa mi to len jeden jediny raz a to v hoteli, kde
na recepcii robila slovenka. :-)

Richard Kaličiak