[OT] odomknutie HDD

iko iko@kamarad.cz
Úterý Leden 20 09:30:35 CET 2009

Pavel Kadečka wrote:
> http://www.datarecoverybc.com/unlock.htm

error 404

> http://www.computing.net/security/wwwboard/forum/14916.html
> Or use "Ultimate Boot CD" from http://www.ultimatebootcd.com/
> to make a boot CD n use one of the program called "ATA Password Tool
> 1.1" to unlock any locked hd as claimed by this small program.

ATA Password Tool som skusal vcera vecer, pokusa sa to tipnut si 2
master hesla, jedno idrive a druhe take dlhe (nepametam si)(asi su to
nejake preflaknute hesla), ale nepomohlo to.

> http://www.pwcrack.com/bios.shtml

pisu, ze to vedia... ale chcu $100 za disk, to uz je lacnejsie kupit novy :)

dakujem...

iko

--
Odchadzajuca sprava obsahuje 163 virusov.
The outgoing message contain 163 unwanted surprises