[OT] odomknutie HDD

iko iko@kamarad.cz
Úterý Leden 20 08:18:07 CET 2009

zdravim vospolok,

dostal sa mi do ruky rozbity notebook s diskom Fujitsu. Disku je skoda,
tak by som ho rad do niecoho pouzil. Na potvoru je ale zamknuty. Uz 3
dni nad tym sedim, citam na internete a nedari sa mi ho odomknut (neviem
ani user password, ani master password). Niekde som sa docital, ze
master password na Fujitsu byva 32 medzier. S tym by sa to malo dat
odomknut so zmazanim dat (data nepotrebujem). Nemate niekto nejaku dobru
radu?

Este som nasiel stranku hddunlock.com, kde mi to pomocou ich programu a
pripojenia na internet odomknu. Uz som to skusal, ale potom chceli
peniaze. Aj by som to zaplatil v poslednej moznosti (radsej by som sam,
taketo problemy ma bavia riesit), ale neviem ci to neni podvod. Plati sa
tam paypalom. Nemate niekto s nimi skusenosti?

vdaka za rady,

iko

--
Odchadzajuca sprava obsahuje 163 virusov.
The outgoing message contain 163 unwanted surprises