Internet outuu - WiFi je lepsi?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Leden 20 00:32:29 CET 2009

ČRa, down kolem 840kB/s v noci, up v podstatě stabilně lehce kolem 54kB/s.
ALe je rpavfda, že od zavedení 8Mbitu se kvalita linky zhoršila - chvilková
neprostupnost v podstatě pořád snad kromě noci, i několikaminutové zácpy
během dne, kolísání rychlosti až na jednotky kB/s. Dokonce i streamované
audio se občas kousne.

----- Original Message -----
From: "Navrh A P" <navrhpcb@centrum.cz>
ps: co se tyka tech SYNC profilu, je to opruz (ze vam nedaji co linka da,
treba 6000/512 Kbit), ale je to politika kvuli alternativcum, aby jim proste
mohli take utrit, nelibi se mi to ale co nadelam... U 6000 byl upload
nedavno pouze 384Kbit a nedostal jsem jednu linku na 512 at jsem delal co
jsem chtel, protoze na profilu 7000 Kbit / 512 uz byly rozpady a oni to
odmitali rucne nastavit dle potreby, ale