Internet outuu

Serych Jakub Serych@panska.cz
Úterý Leden 20 00:00:03 CET 2009

> Zalezi jak jsi daleko od ustredny, ja dosahl na 3,6 km 6Mbit
> profil a i pri 6db (malo) zcela stabilni, dulezity je na
> delsi/zarusene linky DOBRY modem.

<no flame please> Ktery to je? </no flame please>
Myslim tu otazku zcela vazne. Pri svych problemech s vypadky spojeni jsem si
presne tohle rikal, jenze jak zjistit, ktery modem je dobry (ja mam ZyXELa
Prestige 660H a uz jen podle toho jak se silene hreje na me prilis dobry
dojem nedela). Na webu si kazdy vyrobce chvali to sve a mezi lidmi se na tato
temata spousteji flamy, ze kterych neni vitezu ani porazenych, akorat mnoho
urazenych :-))

Diky za pripadne tipy

Jakub Serych