Internet outuu - WiFi je lepsi?

Navrh A P navrhpcb@centrum.cz
Pondělí Leden 19 23:47:24 CET 2009

Pletete si obchodnika (co vam proda a naslibuje cokoliv) a technika (ktery to musi realizovat)...

Nastesti toto uz nehrozi, protoze soucasna sluzba se prodava a uctuje jako jeden celek (500 Kc/mesic resp. 899 mimo akci) a tedy vam nemohou natahnout linku aniz by na ni soucasne spustili ADSL. To ADSL uz na ni je predem aktivovane.

Puvodne to delali, jak pisete Vy.

Takze vy mate symetricky 6Mbit bez packetlostu a vypadku ping >15ms, a na sifrovanem spoji a za cenu nizsi jak 500 Kc s DPH? :-)

Tak to gratuluji, vetsina lidi takove stesti bohuzel nema.

A dnes je situace jina nez pred rokem! Pred rokem bych si O2 neobjednal a doporucit to mohu az od doby, kdy zrusili FUP a to otresne zpomalovani...

ps: co se tyka tech SYNC profilu, je to opruz (ze vam nedaji co linka da, treba 6000/512 Kbit), ale je to politika kvuli alternativcum, aby jim proste mohli take utrit, nelibi se mi to ale co nadelam... U 6000 byl upload nedavno pouze 384Kbit a nedostal jsem jednu linku na 512 at jsem delal co jsem chtel, protoze na profilu 7000 Kbit / 512 uz byly rozpady a oni to odmitali rucne nastavit dle potreby, ale je to politika.