Internet outuu

Navrh A P navrhpcb@centrum.cz
Pondělí Leden 19 23:38:17 CET 2009

To jedno neni, alternatici jsou na tom s kvalitou, cenami a smluvnimi podminkami nyni podstatne hure! Proc, to je na delsi diskusi.. Trochu jsem se poinformoval... Tyhle sluzby uz nejsou regulovane a proto O2 muze nqasadit agresivni politiku...

Chtel jsem 20Mbit od CRA ale kdyz jsem zjistil ze to pojede sotwa 10 tak jsem radeji u O2 a pod 10Mbit to neklesne a mimo spicku to jede 15Mbit mohu dolozit grafem!!!

A smim vedet, v cem je novera vyhodnejsi nez O2 za 500,-, s 300 minutami volani zdarma? Jednak sml. podminky, druhak alibi, nic nemohou garantovat a vyhrozuji temito poplatky... Ono jim totiz O2 skutecne vyuctuje neopravnenou reklamaci... Ale svym zakaznikum O2 nikoliv :-D

Mrknete se na wholesale.cz a pochopite