Internet outuu

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Pondělí Leden 19 19:15:59 CET 2009

Ano,  dale je treba pocitat s tim, ze spokojeny clovek to bere jako
samozrejmost a nikde na diskuzich nebude psat, je to v poradku, jak mu
to pekne chodi ... atd...
Tyhle diskuse  jsou takove "vrby" kam chodi nespokojeny zakaznik brecet.
Takova neoficialni kniha prani a stiznosti.
I ja nekdy pouzivam internet coby nastroj k lepsi kvalite sluzeb.