Re: Průtokový snímač

Vladimir Nerud newlad@centrum.cz
Pondělí Leden 19 17:44:31 CET 2009

Napada mi jedno reseni s diferencnim snimacem. Nedavno jsem se ptal i zde na
prevodnik urovni. Dnes mi to uz funguje, a myslim, ze by ten senzor sel
vyuzit i na snimani prutoku. Jedna se o tento levny snimac:
http://www.omegaeng.cz/ppt/pptsc.asp?ref=PX26&Nav=preb02
Pokud by jste do potrubi vlozil hydraulicky odpor, treba do potrubi 1" staci
redukce 3/4",  snimac pripojil pred a za redukci, tak mate snimac prutoku s
napetovym vystupem 0 - 100 mV. Cim rychlejsi proudeni, tim vyssi rozdil
tlaku, jen by to chtelo, nez snimac koupite, zjistiti ten rozdil pri plnem
prutoku pomoci dvou manometru , abyste zjistil, jaky typ bude potreba. 15
PSI je zhruba 1bar.
Vyhodnoceni napeti z vystupu muze byt treba primo v MCU, nebo jedno ci
nekolik rele a pod.
Vlad

Dobrý den,

poradí někdo, kde sehnat průtokoměr pro připojení na běžný vodovodní
rozvod v domě (3/4 nebo 1 coul, tlak cca 3atm)? Hledal jsem, ale našel
jsem pouze malé přístroje se vstupy o průměru max 1cm nebo průmyslové
přírubové. Jde mi pouze o sledování stavu teče / neteče ne o přesné
měření. Výstupem by měl být bezpotenciálový kontakt nebo integrovaná
optická závora - potřebuji to připojit k MCU. Důležitým parametrem je i
cena. Řešil jste někdo něco takového?

--
s pozdravem Jan Půhoný

http://www.puhy.eu