Internet outuu

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Leden 19 16:00:36 CET 2009

Puvodni zprava ze dne 19.1.2009 od Pavel Hudecek:

> Ona ta dynamická adresa je de facto pevná. Mám internet od UPC již
> hodně dlouho a IP se mění jednou za několik let. Obvykle po
> rozsáhlém výpadku proudu.

No jo, ale ja to potrebuji na tuty. Abych to nemusel neustale
kontrolovat v DNS. Jednou mi Radiokomunikace zmenili IP adresu bez
predchoziho upozorneni, ja jsem to zjistil po nekolika hodinach. Pak
jsem musel zjistovat, jestli to je nejaka nova IP adresa nebo problem,
menit DNS a zmena DNS nejakou dobu trva, nez to projde internetem
apod. A to je v mem pripade problem.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem