Internet outuu

Hradlo@atlas.cz Hradlo@atlas.cz
Pondělí Leden 19 14:22:54 CET 2009

Z vlastní zkušenosti můžu porovnat O2 (cca poslední 1 rok), UPC (cca 6 let) a Nextru (cca 4 roky).

Viděl bych to takhle (seřazeno od nejlepšího):
1.) UPC - naprosto bezproblémové připojení prakticky trvale plnou rychlostí.
2.) Nextra - připojení většinou plnou rychlostí bez nějakých větších problémů nebo výpadků.
dlouho nic
*.) O2 - Údaj o poskytované rychlosti považuju za výsměch. Možná že to tou rychlostí jede tak kolem 3 hodiny ráno, ale jindy ne. Často internet běží VELMI pomalu. Občas i tak, že není možné přehrávat ani internetové rádio na 65kbps.

Takže pokud dotaz zní "na co si dát pozor?", tak odpověď je: "Na O2."

LuKas