Internet outuu

Tomáš Vymětal vymetalt@gmail.com
Pondělí Leden 19 14:01:39 CET 2009

A přesně tak to obvykle končí. Sem tam to jede, ale spoléhat se na to
nedá. Spousta lidí k nim utekla od megových wifin za pětikilo s vidinou
hlavně vyšší stability. Osobně to moc nevidím, ze zkušenosti lze prostě
považovat O2 za pakáž a teprve až když se případně ověří, že to skutečně
funguje, nastoupit nejdříve v druhé vlně. Nicméně reakcí na adsl od
kyslíku je plnej web, stačí zagoogleet.

T.V.