Internet outuu

aze azehw@volny.cz
Pondělí Leden 19 13:52:06 CET 2009

Ou tůů píše V síti O2 maximálně 6144/384 kbit/s. Jen kdyby to byla pravda.
Ale opět max...
AZE

----- Original Message -----
From: "Martin Hanek" <martin.hanek@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, January 19, 2009 1:28 PM
Subject: Re: Internet outuu

No ta cena plati rok, pak to stoji 900,- Kc s dani:
http://www.cz.o2.com/osobni/cz/o2_trio_a_o2_duo/o2_trio_o2_duo-o2_duo.html
Jeste si overte, jaka rychlost je u vas dostupna:
http://www.dsl.cz/overit-a-objednat-adsl

Ja osobne bych si daval na telekom pozor, protoze u nich nikdy nebylo
nic jednoduche a za ty penize co meli na letaku.

Martin Hanek