Re: TC65 1.kroky

Va Sm SpiritusII@seznam.cz
Pondělí Leden 19 13:19:11 CET 2009

Dekuji za vas cas. Cislo serioveho portu odpovida, ale po rozkliknuti ikony v TentoPocitat se objevuje halska: There is no connection. Please make sure that the module and the PC are correctly connected to one another.
Stejny problem je, pokud se snazim precist obsah flash pres prikaz "mesdir mod:a:"....
Asi jeste zkusim jiny pocitac, uz jsem s prevodnikem usb->serial par probemu mel.
K odzkouseni pristupu do flashky modulu staci tedy nainstalovat Module Exchange Suite a otestovat ho zmineny prikazem mesdir nebo rozkliknutim v tento pocitac?