fotak a infra

Pondělí Leden 19 01:14:51 CET 2009

často se tady dočtu radu že když nejde TV ovladač, kouknout na ledku foťákem. U mé Minolty A200 to nefunguje, má asi dost dobrý filtr proti infra. Tak mě napadlo vyfotit si v hospodě krb, kde dřevo jen tak žhnulo. Toho infra tam musí být víc než hodně.
www.vaelektronik.cz/fotky/krb.jpg
To samé jsem vyfotil mobilem LG, foťák je tam opravdu mizerný.
www.vaelektronik.cz/fotky/krb1.jpg
no barvy jsou celkově horší než z foťáku, ale že místo žhnoucího dřeva bude krb svítit jako autogen, to mě teda opravdu nenapadlo. U staré soňácké kamery je infra ledka trochu vidět, ale když kameru přepnu na infra (uvnitř se odklopí filtr), citlivost ještě o hodně stoupne.
Takže ne každý foťák je na infra vhodný, asi ty nejhorší (s blbým filtrem) budou nejlepší :-)
Anděl