Re: Průtokový snímač

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Neděle Leden 18 21:57:58 CET 2009

To je pravda, ale cela finta  magnetickeho stineni je v tom, ze je magneticka spojka utopena v tele kovového, zpravidla mosazneho tela mokre casti pristroje. Kdyz se na vodomer podivate uvidite v jeho stredu otacejici se kolecko na jeho hridelce je magnet jenz tvori suchou cast magneticke spojky, HAL se umistuje prave k tomuto magnetu, v pripade zajmu mohu poslat fotky rozebraneho a upraveneho vodomeru.
TLE49xxL nepotrebuje zesilovac, vse je uvnitr a jiz z toho lezou pulsy (na vystupu je tusim nejaky NPN).

Jak jsem iz uvedl, mam takto upraveno cca 10ks vodomeru jak na teplou tak studenou vodu a funguje to bez problemu, delal jsem k tomu i kalibrace a s citlivosti te TLE nebyl problem, zadne pulsy mi to nevynechava.

Dobrý den,
Já se omlouvám, ale čtu zde pro mě zajímavý předmět.

Skoro každý dodavatel píše o antimagnetických vlastnostech svého výt¨robku,
oprvdu ta Hallova sonda funguje?
Na zesílení stačí tranzistor nebo raději operační zesilovač?

Na které místo vodoměru je nejlepší přiložit sondu?

Děkuji

Milan