Re: Průtokový snímač

azehw azehw@volny.cz
Neděle Leden 18 22:00:07 CET 2009

S tím jsem si taky hrál. Projevuje se vliv okolního osvětní, teplotní
závislost, nestabilita seřízení... vypadá to jednoduše, ale není. To je si
důvodem k tomu, že se u profi vodoměrů na vhodném kolečku točí magnet a nad
ním je jazýčkový kontakt. Zkuste to, třeba se to povede. Pro naše účely je
ideální bezpotenciálový kontakt, jen 2 dráty pro připojení k regulátoru,
který zároveň měří a detekuje průtok.
AZE

----- Original Message -----
From: "Petr Stehlik" <petr.stehlik@atlas.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, January 18, 2009 9:11 PM
Subject: Re: Průtokový snímač

>Ze zaplombovaného vodoměru žádné inpulzy nezískáte, magnetická spojka je
>stíněná. Musí se kuchnout a je na Vás, kam si dáte magnet a čidlo.

To je pravda, taky jsem zkousel anic. Ale kdyz se podivate na fotky tech
vodomeru tak je tam takova ruzice
ktera se toci. Na vodomeru ktery mam doma je kolecko rozdelene na 6 dilu
ztoho tri jsou matne cervene a
tri jsou kovove stribrne leskle jakoby si je nekdo nachystal na snimani
optikou.
Co to zkusit tou optikou bez rozebirani vodomeru?
Petr