AvNet FPGA kit - prvni prusery

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Neděle Leden 18 13:55:48 CET 2009

Tak jsem se dostal k prvnim pokusum s kitem viz. subj. a ... zacalo to
velkym zklamanim.
Soudruzi z Avnet-u (nebo mozna Cypress-u) udelali nekdo chybu a jejich
programovadlo AvProg nefunguje ve WinXP SP3. Dokumentace k programu o
tomto problemu taktne mlci, jde se k ni dohrabat jen v diskuzi k
uvedenemu kitu.
V diskuzi jsem narazil i na vyjadreni zastupce Avnet-u k tomuto
problemu (cituji: no co by jste chteli po tak levnem kitu)! No
comment. Doporucovany workaround dle diskuze nefunguje pro vsechny
(nebo ho vsichni neumi pouzit - taky moznost, protoze to taky neni
zcela trivialni. Tak treba tech par radku tady pomuze nekomu z vas:)

Reseni - jak bylo i popsano v te diskuzi - je nahradit soubor
usbser.sys verzi z WinXP SP2. (mohu pripadne zaslat). Nahrada vsak
neni zcela trivialni! Ve WinXP je zapnuty mechanismus obnovujici
nektere soubory pri pokusu o jejich prepsani (nevim jak ho vypnout - a
ani nevim zda je toto vypinani moc rozumne). Takze kdyz soubor
nahradite starou verzi.... mate tam zas za chvili verzi novou,
nefunkcni. Resenim je nahrada v safe-modu. Nahradit je treba soubory v
adresarich Windows/System32/Drivers a Windows/System32/dllcashe
Dalsim uskalim je to, ze nejaka dalsi instalace (treba opetovna
instalace driveru pro Avnet board) tento soubor opet a znovu prepise!

Snad s tim nekdo z vas zabije mene casu nez ja:(
Marek