Re: Průtokový snímač

aze azehw@volny.cz
Sobota Leden 17 13:46:45 CET 2009

Proč vymýšlet vymyšlené a dokonalé? Tohle umí kdejaký vodoměr a navíc je
cejchovaný a běžně snese provozní tlak 6 barů...myšlenku sestavení
indukčního vodoměru jsem kdysi rychle opustil, i když princip je hezký.
AZE

----- Original Message -----
From: "Ondrej" <leguanolog@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, January 17, 2009 1:30 PM
Subject: Re: Průtokový snímač

To už by bylo jednodušší udělat něco na bázi točící se vrtulky a průtok
indikovat něčím jako "světelná závora". Kdysi jsem našel i prodávat
vhodné vrtulky (bez elektroniky), ale laciné to zrovna nebylo. Jinak
osobně si myslím, že třeba ten indukční průtokoměr bude mít
pro malé průtoky a malou vodivost vody velmi velmi malý výstupní signál.

OH

Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466