Re: Průtokový snímač

azehw azehw@volny.cz
Sobota Leden 17 11:53:00 CET 2009

Bytový 1/2" suchoběžný vodoměr, magnet a reed kontakt, nic jednoduššího asi
není.
Používáme o něco větší,  1" s kontaktem 1 puls/litr, ale cena je vyšší než
malá, 1390 bez DPH...
AZE

----- Original Message -----
From: "Jan Půhoný" <konference@puhy.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, January 17, 2009 10:24 AM
Subject: Průtokový snímač

Dobrý den,

poradí někdo, kde sehnat průtokoměr pro připojení na běžný vodovodní
rozvod v domě (3/4 nebo 1 coul, tlak cca 3atm)? Hledal jsem, ale našel
jsem pouze malé přístroje se vstupy o průměru max 1cm nebo průmyslové
přírubové. Jde mi pouze o sledování stavu teče / neteče ne o přesné
měření. Výstupem by měl být bezpotenciálový kontakt nebo integrovaná
optická závora - potřebuji to připojit k MCU. Důležitým parametrem je i
cena. Řešil jste někdo něco takového?

--
s pozdravem Jan Půhoný

http://www.puhy.eu