asus wl500g prechod adsl->wifi ??

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Sobota Leden 17 10:35:13 CET 2009

Pokud to chápu správně, tak:
ADSL - jméno a heslo asi znáte u O2 je O2, protokol PPPoE nebo auto, 8/48.
WiFi - AccessPoint + případné zabezpečení.
DHCP - zapnout a nastavit rozsah adres tak, aby byly první tři trojčísla zleva stejné, jako na připojených PC(pokud také nemají DHCP)
Nastavit zabezpečení routeru.
S pozdravem,
                     Miloš Dašek

----- Original Message ---
From: "Kubat Tomas" <tomas_k@comap.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, January 17, 2009 10:17 AM
Subject: OT: asus wl500g prechod adsl->wifi ??

dobry den.
omlouvam se ze tady zase otravuju s asusem, ale primontovali mi na barak
wifi a
vybavili nas krabickou
wrt-314(http://www.skyshop.cz/polozka/29715-straightcore-wrt-314-bulk-ap
-router-client-nat.html).
doted jsme meli adsl DSL-362 -> kabel.eth -> asus500 -> 2xpc na
lan1,lan2 a nekdy na wifi.
doted jsem se zadym nastavenim mimo jmena+hesla do site adsl nemusel
zabyvat. ted bych potreboval
"spachat" to same ale s tim wifi  cajkem. internet ted z jede do vsech
vystupu ty wifi_krabky.
technik od wifi co zprovoznoval internet to po 5min s asusem vzdal, ze
nevi jestli to pujde :-(.
jde ten asus nejak jednoduse "preklikat" do tohodle rezimu, tedy bez
nastavovani i.p. adres, masek, dns atd ?
kamrad co je "pres site" si klidne odjede dneska nahory :-).
a ja ted zrovna nemam nikoho kdo by mi sem zajel, je vikend a jsme na
pidi vesnici kde it. odbornici nerostou :-)
pokud to jde, jaka volba je ta spravna.
1.
a. Home Gateway
b. Router
c. Access Point

2. ve Quick Setup
a. Cable Modem or other connection type that gets IP automatically.
b.ADSL connection that requires username and password. It is known as
PPPoE
c.ADSL connection that requires username, password and IP address. It is
known as PPTP
d.ADSL or other connection type that uses static IP address
e.Telstra BigPond Cable Modem Service

pokud to neni jednoduche, tak nekoho objednam v pondeli, at prijede,
delat se to bude jen jednou ...
diky za popostrceni.
tomik.