Dekodery D347D a D348D

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Pátek Leden 16 18:44:18 CET 2009

Hezke odpoledne,

    v katalogu Tesly (z obrazku) se pise, ze D348 ma rizeni vystupniho
proudu a kombinaci "10" vydekoduje jako "-". V knize "Cislicova
technika" od Davida Matouska je ta stejna informace. 74247 kombinaci
"10" vydekoduje jako "c" a nema rizeni vystupniho proudu.

    Obvodu 74247 by asi nejvice odpovidal obvod D345, ale i ten se lisi,
ma jine dekodovani v hodnotach nad 9, ma tam pismenka, misto podivnych
znaku, ktere ma 74247.

    Ty obvody mi nepripadaji jako stejne. Je otazka, jestli se pred lety
opravdu 74247 vyrabela trosku jinak nez dnes a pripadne kdo kde udelal
chybu. Mozna ze Bucek ma informace prave z toho katalogu Tesly, nevim.
Pro mne je dulezite, ze D347D mi poslali spravne. U toho druheho mne to
zajimalo spise ze zvedavosti.

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz