[OT] Terminologie okolo dalekohledu

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pátek Leden 16 17:03:57 CET 2009

Když jsem si kupoval dalekohled, tak jsem tuším čerpal především zde:
http://www.treking.cz/testy/materialy1.htm
Ale stránek zabývajících se parametry ale i kvalitami jednotlivých značek je
daleko víc. Já jsem si nakonec koupil dalekohled přes eBay počítaje s
možnými vadami optiky. Nakonec jsem byl mile překvapen, dalekohled se zoomem
nestál ani dva tisíce, srovnatelná značková alternativa z obchodu stála přes
deset...