Refernecia 4.096V

Ing. Pavel Poucha papouch@papouch.com
Pátek Leden 16 15:20:52 CET 2009

Aha. Ale hlavní je přece stabilita, nikoli přesnost. Protože přesnost
doženete softwarovou kalibrací.  Sice je to také nastavování, ale s vhodným
programem je to jednoduché. U nás je kalibrace jedním z kroků testování,
program udělá vše sám, takže ve výrobě to nijak nezdržuje.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
papouch@papouch.com