Refernecia 4.096V

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Pátek Leden 16 15:07:41 CET 2009

a ta cena muze byt kde, tohle je vsechno okolo 1€ ....
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Jan Martincek
Sent: Friday, January 16, 2009 3:00 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Refernecia 4.096V

Zdravim
ANo viem ze chcem co mozno najpresnejsiu referenciu 4.096V nakolko mame takto navrhnuty prevodnik a nemame zaujem nic nastavovat a tym padom chceme aj priplatit - viem ze sa to da spravit s tl431 a rezistormi ale treba to stale nastavovat a tomuto sa chceme vyhnut.

Je to hotova aplikacia v ktorej tecu primerane velke prudy cca 200A a potrebujeme ich primerane presne merat.

Vyskusali sme:

REF2940
REF198GSZ
ZRC 400F01

Potrebovali by sme nieco presnejsie a nieco co tu ma niekto vyskusane.
Dakujem za tipy.