OT mrsenie mena, was: Plazmy

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Leden 16 14:30:49 CET 2009

Čte se "Štviorok", to je jasný.

My jsme na vyšší odborný škole měli hned první dva lidi v seznamu Ács
a Berecz. Ten první se měl správně číst Áč a druhej Berec. No a jeden
kantor dělal docházku (nevim vlastně proč ji dělal, když to byla vyšší
odb. škola a už tam nebyl režim jako na střední, no možná tam nějaká
minimální účast na hodinách musela bejt). Takže dělal tu docházku a
čet seznam: "Á-C-S?". A z davu se ozvalo "Áč! Zde!" A kantor
pokračoval: "Bereč?"

P.K.