Tablet

Serych Jakub Serych@panska.cz
Pátek Leden 16 12:50:14 CET 2009

Naprosto souhlasim. Ted zrovna mi kolega prinesl jakysi Genius M712 tablet s
tim, ze mu jeho drivery koliduji s nainstalovanym softwarem (Mathematica),
abych to vyzkousel a napsal o tom bug report.
Sam mam Wacoma a kdyz jsem tu "Geniusalni" hruzu videl, zacaly mi vstavat
vlasy na hlave:
1) Pero musi mit knoflikovou baterku (pisou na tom, ze vydrzi 2 mesice
kontinualniho provozu, ale dovedu si to predstavit)
2) Po zastrceni do USBcka se tomu nainstaluje HID, ale nic to nedela (Wacom
se hned zacne chovat alespon jako mys)
3) Po nainstalovani driveru z CDcka se nainstaluje jen jakysi Macro Key
Manager, drivery neni nikde videt, ten Makro Key Manager se jen objevi v
trayi a v ovladacich panelech. A jeste navic se to skutecne pere s
nainstalovanym softwarem.
4) Soudruzi z NDR nekde udelali chybu, kdyz plast desky tabletu udelali
mekkci nez je hrot pera, takze na tablet se doslova vyryvaji vsechny obrazky,
ktere jim clovek namaluje :-)))

Genius nikdy NEEEE!

Jakub Serych