Obsazeni poru com1

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pátek Leden 16 09:52:03 CET 2009

S pozdravem Pavel Troller

> Viete, ja osobne by som uvital auto, kde nielen tieto hovadiny, ale ani volant a pedale apod. jednoducho vobec nema, a ani nepotrebuje mat.

  Jenze pokud to auto nebude natolik vyspele, aby si kazdou zavadu okamzite
nejen zdiagnostikovalo, ale i opravilo, stejne potrebujete nejake kontrolni
a diagnosticke prvky. Ten puvodni dotaz asi autor nepsal z cireho zajmu; mel
patrne problem, ze mu na tom portu neco sedelo a potreboval to sundat. A o
tom to je: pokud se muze stat, ze neco potrebuje obdobny zasah, mela by tam byt
moznost primo v zakladnim systemu, aby si bezny uzivatel bez doinstalace
dalsich desitek blbosti tento zasah mohl provest. Bez ohledu na to, ze vetsina
populace nebude vedet, co to je a k cemu to je.

> A tak je s tym aj vacsia cast populacie homo sapiens sapiens. Zmierte sa s tym.

  A vy se zase smirte s tim, ze existuje trida lidi, napr. zavodnici, tuningari
a dalsi, kteri proste "jen" radi ridi sve auto a maji nad nim radi kontrolu,
kterym by se takove auto opravdu nelibilo :-) a velice by jim vadilo, kdyby
bezna auta s temito ovladacimi prvky uz nebyla jen proto, ze nekdo
ve vysokem managementu automobilky rozhodl, ze jich je mensina a proto pro
nejsou "zajmova skupina".

S pozdravem Pavel Troller