Plazmy

Vladimir Franek franek@skip.cz
Pátek Leden 16 09:18:06 CET 2009

Zdravím,
tohle mě taky vrtá hlavou, už jsem to sem sice psal v jiném vlákně, ale
"opakování matka moudrosti":
TV s plazmovou obrazovkou mají v sousednim rodinnem domku.
Zaruseno silně od strednich vln, az do 24MHz, slabě až do 70MHz
Brum po celem rozsahu s maximy opakujicimi se po cca 130 kHz.
Do smycky 1 zavitu dratu o prumeru 2m vzdalene 5m od televize (smycka
byla za venkovni zdi na zahrade) se po zapnuti TV indukuje 30mV vf.
(mereno Vf. voltmetrem a osciloskopem.)
Nechapu jak takovy vyrobek muze projit zkusebnou...
Zavolal jsem mereni CTU, zmerili a po mnoha urgencich sdelili, ze
televize vyhovuje normam a ze neni rusena zadna ceska stanice tak
aby nesla poslouchat... Dobry, ne ? ...
                           Vladimir

P.S. TV je Samsung, ale měl jsem na testování půjčenou jinou TV
        (myslím Panasonic) a výsledek byl stejný...