Re: OT: Plazmy

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Pátek Leden 16 06:32:53 CET 2009

Co my vime kdo je v pozadi. Treba se pripravuje vyroba neceho noveho (OLED?),
vyrobci zalobovali v bruseli a az jekot bude nejsilnejsi, hodi to na trh. A kolik panecku
usetri za reklamu.

S vystoupenim z EU bych si hlavu nelamal. To se rozlozi zevnitr. A my tomu pomuzeme.
Pan Umelec uz to popostrcil.

...kdyz je konecne ten patek...