OT: Plazmy

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Pátek Leden 16 00:06:48 CET 2009

Mimochodem, ten papir byl z jedny strany voskovej, a z druhy ne  Z druhy
byl takovej "nevoskovej" a  s normalnim povrchem jako papir. A tahle
strana utirala lip.
Jinak to bylo krasne naskladany  do sebe jako harmonika.
Je to asi dva roky, co jsem na Aukru vydrazil dva balicky tohodle
"hajzlpapiru" v originalnim papirovem obalu zelene potistenem za
neuveritelnych 870 kc! :-)
Asi nekdo chtel zavzpominat na stare casy.
Jakub