Tablet

Petr Hracek phracek2@gmail.com
Čtvrtek Leden 15 21:30:19 CET 2009

Ahoj vsichni,

chci se Vas zeptat. Dostal jsem nabidku, ze si muzu vybrat nejaky tablet do
ceny zhruba 2500,-Kc

Jedna se mi predevsim o to, ze si chci delat nejake nacrtky a zapisky z
jednani na tablet (ci neco podobneho) a po preneseni do pocitace to
upravovat.
Idealni by bylo, kdybych mohl na to i psat (na jednanich) a ukladat do
pameti a po te si to prenest do pocitace, kde bych to pomoci OCR prevedl do
normalniho textu.

Mal bych zajem o koupi Genius G-Note 7000 nebo G-Pen M712.
Mate nekdo nejake zkusenosti co je k cemu vhodne?
Obcas doma navrhuju i nejake konstrukce a tak by bylo vhodne, kdybych to
mohl nacrtnou a ulozit do zarizeni
a po case to se zarizeni prenest do pocitace.

Diky moc za odpovedi
Petr