OT: Plazmy

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Čtvrtek Leden 15 17:54:35 CET 2009

Ja si myslim, ze nejskodlivejsi zdroj CO2 jsou eurokomisari.

Ale k tematu - takove omezovani je uplne na houby. Vetsi televize ==
drazsi televize. Vetsi spotreba == vetsi ucet za elektrinu. Neboli oni
to stejne zaplati.
A kdyz jim to zakazou? Vsak ony se cesticky najdou.
-jednak budou hledat cesticky vyrobci jak to obchazet
-jednak se ty televize budou vozit 'z venku'. Jen v nasem prtavem
mestecku vim o 2 lidech co si nabytek nechali dovest z Malesie (a
kupodivu je to nevyslo az tak draze). A to moc neznam, ze:)

Marek