VMware Server 2.0 bylo (Re: [OT] Linux Fedora 10 + VGA Intel G45 GMA X4500HD)

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Leden 15 01:42:43 CET 2009

Problem bude v pouzitem CPU nebo BIOSu, 64 bit vyzaduje bud Intel
Virtualization Technology nebo trochu jinak nazvanou technologii vizualizace
od AMD, VT technologie nema kazdy CPU, ktery ma 64bit extension, u AMD je
podpora az od nějakých revizi a u Intelu například rada CD2 E7xxx VT nema a
rada CD2 E8xxx ano. Pokud CPU VT ma muze byt tato jeste vypnuta v BIOSU
(default je vetsinou vypnuta)
VMware ma nekde na webu utilitu, ktara to umi otestovat, ale staci kouknout
do BIOSU, musí tam byt u CPU polozka  VT Enable.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Tomáš Tomáš
Sent: Wednesday, January 14, 2009 12:01 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: VMware Server 2.0 bylo (Re: [OT] Linux Fedora 10 + VGA Intel G45
GMA X4500HD)

Tak jsem prisel na to v cem byl problem pri prihlaseni, VMware Server,
prepinal klavesnici na QUERTZ a ja mam v hesle Y a bezne pouzivam klavesnici
QUERTY :-)
Digitalni certifikat to chce stale , ale to lze preklikat.

Mam vsak jiny problem, Server 2.0 jsme nainstaloval na Windows Server 2008
64bit, Server 2.0 nabizi emulaci 64 Virtual machine, ale at zvolim emulaci
pro RedHat Entr. 5 64bit nebo Other 2.6 64bit linux tak kdyz se pokusim
spustit CentOS 5.2 (free verze RH ENT 5.2) 64bit nebo Fedora 10 64bit tak po
odklepnuti insalalace mi to nahlasi "Your CPU does not support long mode.
Use a 32bit distribution.", pri bootu to tusim vypisuje jako emulovany CPU
686, coz je 32bit.
V cem je problem? CPU nejde nijak editovat jen mohu zvolit zda se emuluje 1
nebo 2 jadra.
Server 2.0 se mi nainstaloval do slozky Program Files x86 z cehoz usuzuji,
ze jde o 32bit aplikaci, ale na rozdil od verze pro linux jsem pro Windows
nasel jen jednu verzi.

Dekuji
Tom