OT, aj ked len ciastocne - Cistotarske elektronicke nazvoslovie

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Leden 14 23:55:23 CET 2009

No ano, ved som aj ja pisal.

Aj ked, vzhladom na zemepisny rozsah co je v tom odkazovanom zdroji uvedeny, skor by som povedal, ze je to zapadoslovansky vyraz, takze by sme sa do toho aj so slovencinou mohli zmestit.... ;-)

wek