VMware Server 2.0 bylo (Re: [OT] Linux Fedora 10 + VGA Intel G45 GMA X4500HD)

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Středa Leden 14 12:00:57 CET 2009

Tak jsem prisel na to v cem byl problem pri prihlaseni, VMware Server, prepinal klavesnici na QUERTZ a ja mam v hesle Y a bezne pouzivam klavesnici QUERTY :-)
Digitalni certifikat to chce stale , ale to lze preklikat.

Mam vsak jiny problem, Server 2.0 jsme nainstaloval na Windows Server 2008 64bit, Server 2.0 nabizi emulaci 64 Virtual machine, ale at zvolim emulaci pro RedHat Entr. 5 64bit nebo Other 2.6 64bit linux tak kdyz se pokusim spustit CentOS 5.2 (free verze RH ENT 5.2) 64bit nebo Fedora 10 64bit tak po odklepnuti insalalace mi to nahlasi "Your CPU does not support long mode. Use a 32bit distribution.", pri bootu to tusim vypisuje jako emulovany CPU 686, coz je 32bit.
V cem je problem? CPU nejde nijak editovat jen mohu zvolit zda se emuluje 1 nebo 2 jadra.
Server 2.0 se mi nainstaloval do slozky Program Files x86 z cehoz usuzuji, ze jde o 32bit aplikaci, ale na rozdil od verze pro linux jsem pro Windows nasel jen jednu verzi.

Dekuji
Tom