termostat proti zamrznuti - Re: Vytápění LCDpanelu, poraďte prosím

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Úterý Leden 13 19:05:02 CET 2009

Dne Tuesday 13 of January 2009 18:23:33 Pavel Kadečka napsal(a):

> Jak velká ta krabička může být?

Výška max 1cm v ostatních směrech klidně 5x5cm, ale to je už veliký jako
blááázen.

Nemusí to být ani krabička, stačí i holý tišťáček, ale musí to vypadat nikoliv
jako bastl, ale jako profi součástka.
Nakonec to možná udělám sám, jestli takovou hotovou kapsli neseženu.

Jakub Ladman