termostat proti zamrznuti - Re: Vytápění LCDpanelu, poraďte prosím

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Úterý Leden 13 18:20:54 CET 2009

Díky
tohle je kanón na vrabce, to umím sehnat taky, to to radši budu řídit z toho
druhého kompjůtru, který na to má všechno co je potřeba, volný vstup 4-20mA a
volný spínací tranzistor. Ale nelíbí se mi to. Nechtěl bych aby funkce
jednoho počítače byla závislá na tom druhém.

Koukám po nějaké malinké krabičce co v sobě bude mít bimetal nařízený napevno
na 0°C nebo pod.

Jakub Ladman