VMware Server 2.0 bylo (Re: [OT] Linux Fedora 10 + VGA Intel G45 GMA X4500HD)

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Úterý Leden 13 15:24:03 CET 2009

Uživatel se ověřuje z Windows, funguje jak lokální, tak doménový. V doméně
je třeba standardně rozlišovat, jestli se jedná o lokálního nebo doménovýho
(domain\user vs. local\user).
Nějaký login bez hesla a podobně jsem neřešil...