Pouzdro + privodni kabel k teplotnim cidlum DS18B20?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Úterý Leden 13 14:45:54 CET 2009

Myslim, ze se to tu jiz resilo, ale nejak to nemohu najit, dosli mi zasoby Cu pouzder na DS18B20, puvodni dodavatel jiz neexistuje.

Poradite kde by je slo sehnat jde o takove ty z sedne strany "saslepene" trubicky delky 30 respektive 44mm, prumer tusim 5mm, idealne Cu.

Dale mi dosel i privodni kabel tzn. potreboval bych kulaty silikonovy kabel s tremi vodici, vnejsi prumer 4mm - 4,8mm , vodic 0.34mm2 nebo vice. Kam se obrátit, potrebuji tak 100m?

Dekuji

Tomas