RE: Re:Vytápění LCD panelu, poraďte prosím

Caloud Zdenek zdenek@comap.cz
Úterý Leden 13 13:40:30 CET 2009

A zkusil jste to v tom mrazu zapnout?
Doporucuju. Budete se divit, ale rozhodne to pojede a dokonce tam bude něco videt. Displej nebude nejrychlejsi, ale proti starym STN LCD to bude uplne super. Takze krystaly netreba rozmrazovat, vlastní zkusenost...
Nebude to splnovat specifikaci, ale bude to fungovat.

Zdenek

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Tuesday, January 13, 2009 1:35 PM
To: HW-news
Subject: Re: Re:Vytápění LCD panelu, poraďte prosím

Tie VFD od Noritake/Itron a spol. su dobre, ale su to klasicke displaye, t.j. bud segmentovky, alebo 2-4 riadky alfanumericke alebo matica par desiatok bodov.

Ak chcete aspon QVGA, tak najlepsie elektroluminescencny, http://www.planarembedded.com/electroluminescent-display/el/ . Ale dusevne sa pripravte na tu cenu.

wek